Skip to main content
beantwoord

reisinformatie op station sloterdijk

Op station sloterdijk, bij de ingang carascoplein (vanaf de tramhalte) ontbreekt elke reisinformatie over komende vertrektijden en perrons.

Aangezien er 11 perrons zijn op Sloterdijk is dit een duidelijk gemis. Je moet nu eerst naar de centrale hal lopen om deze informatie te verkrijgen en dat geeft natuurlijk problemen als je haast hebt, zeker op zo'n uitgebreid en ingewikkeld station als sloterdijk.

Ik erger me hier al jaren aan!!! 

Beste antwoord door Op een dag

Hoi ​@Peter van Rossu.,

Hopelijk komt er snel een oplossing voor de gemiste reisinformatie bij de ingang Carascoplein.

Intussen kunt u eventueel in de NS reisplanner app wel meer informatie vinden. Zeker als u uw reis hier in plant, ziet u naar welk spoor u dient te gaan en wat de vertrektijd is.

Verder kunt u zelfs meerdere komende vertrektijden met bijbehorende bestemming en spoor in een overzicht zien:

Het is waarschijnlijk niet wat u graag ziet, maar met de informatie in de app hoeft u in ieder geval niet helemaal naar de Centrale hal.

Is dit misschien een oplossing voor u?

Bekijk origineel

2 reacties

• Reisleider*
  • 54 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025

Hoi ​@Peter van Rossu.,

Hopelijk komt er snel een oplossing voor de gemiste reisinformatie bij de ingang Carascoplein.

Intussen kunt u eventueel in de NS reisplanner app wel meer informatie vinden. Zeker als u uw reis hier in plant, ziet u naar welk spoor u dient te gaan en wat de vertrektijd is.

Verder kunt u zelfs meerdere komende vertrektijden met bijbehorende bestemming en spoor in een overzicht zien:

Het is waarschijnlijk niet wat u graag ziet, maar met de informatie in de app hoeft u in ieder geval niet helemaal naar de Centrale hal.

Is dit misschien een oplossing voor u?

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3707 reacties
  • 3 maart 2025

Ik heb lang vlakbij Sloterdijk gewerkt en er heeft daar nooit een informatiebord gehangen, is volgens mij ook niet echt noodzakelijk want om de trein te pakken op Sloterdijk zal je altijd naar de centrale hal moeten. Dus ja het ontbreekt daar, maar is dus ook niet echt noodzakelijk omdat je vanaf het carascoplein altijd naar de centrale hal moet om de trein te kunnen nemen. 

Enige waar het misschien enig nut voor zou kunnen hebben is voor informatie over Sloterdijk II spoor 9 en 10. Mar ook dan sta je al boven en ben je dus al de verkeerde kant van Sloterdijk op gelopen. Straat er ook geen informatie beneden bij de trap op het Bus- en tramplein? 

Reageer