Skip to main content

Aangezien de bewaakte fietsenstalling van station Sittard vanaf 14 oktober verbouwd wordt tot midden 2025 ergens is dit de reactie van NS 

“Tijdens deze werkzaamheden kun je jouw fiets stallen in de openbare stalling buiten het station.“

dus ze verplichten je van een fietsenstallig waar je voor betaald naar een onbewaakte te zetten waar die in weer en wind staat en onbeveiligd 

dit is toch een stukje misplaatste service van NS 

helemaal met de zin van : 

Heb je een jaarabonnement voor deze fietsenstalling en wil je deze opzeggen

Hallo Kesch en welkom bij de NS Community,

Ik snap je teleurstelling. We hebben waarschijnlijk geen passend alternatief behalve de gratis fietsenstalling. Vandaar het advies om het abonnement op te zeggen aangezien het zonde van je geld is om deze aan te houden.

Hallo Kesch en welkom bij de NS Community,

Ik snap je teleurstelling. We hebben waarschijnlijk geen passend alternatief behalve de gratis fietsenstalling. Vandaar het advies om het abonnement op te zeggen aangezien het zonde van je geld is om deze aan te houden.

Krijg je na rato terug? Paar jaar geleden kreeg je minder dan het maandbedrag terug.

Ik kan daar helaas (nog) niets over achterhalen.

Misschien ook handig om dit topic even door te nemen. Gaat over de fietsenstalling in Den Helder waar iets soortgelijks is gebeurd.

Reageer