beantwoord

Waar meld ik dat de stationslift het niet doet?

  • 14 June 2015
  • 6 reacties
  • 335 Bekeken

Ik probeerde zojuist op station Bilthoven de lift te gebruiken, maar deze deed het niet. Ik kon nergens een telefoonnummer vinden om deze storing door te geven.

Arthur Petersen
icon

Beste antwoord door Charon NS 15 June 2015, 09:26

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo petersen,

Stations zijn in beheer van de Nederlandse Spoorwegen. Ik verwacht dat een medewerker deze melding intern doorzet.
ProRail gaat over de meeste roltrappen en liften op de stations. Ze zijn bereikbaar op 0800-7767245, maar dat telefoonnummer is buiten kantooruren alleen bedoeld voor spoedgevallen.
Badge
Beste petersen, welkom op het forum! Dit soort incidenten kun je inderdaad hier op het forum melden, dan geven ik of één van mijn collega's dit door. Ik heb je melding doorgezet naar de juist afdeling, zij zullen de lift weer repareren. Dank voor het melden! 🙂

Ik wil melden dat de lift op lelylaan het niet doet. Ik kan nergens het aangeven.

Reputatie 7
Badge +3

Alle liften zouden een sticker moeten hebben met een telefoonnummer om te melden dat deze defect is. Op die sticker staat dan ook het lift nummer wat je kan doorgeven, dat is vooral handig wanneer er op een station meerdere liften zijn.

Melden kan ook 24 uur per dag via Twitter of Facebook. Ook meldingen hier op de community worden door moderators doorgegeven maar deze moderators zijn niet 24 uur per dag actief hier. 

 

 

Reputatie 7
Badge

Helaas worden deze stickers ook weer verwijderd door gespuis, welke niet van andermans spullen kunnen afblijven.

Tip: Beter zou het zijn deze stickers met lijmlaag aan de voorkant te maken, en dan aan de binnenzijde ruit te plakken, kan niemand er meer bij.

Reageer