beantwoord

OV-fiets verdwenen, NS vraagt om valse aangifte

  • 28 December 2019
  • 29 reacties
  • 1220 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Dat kan uiteraard altijd, maar doorgaans vragen zij deze enkel op in uitzonderlijke gevallen van diefstal. Ik betwijfel of zij er in dit geval tijd in zullen steken.

Ik ga het in ieder geval proberen, 250 euro voor iets wat buiten mijn verantwoordelijkheid ligt is in mijn ogen diefstal 

Ik heb anderhalve maand geleden per e-mail te horen gekregen dat mijn reeds ingeleverde OV-fiets niet is uitgecheckt en niet is aangetroffen op de door mij opgegeven locatie.

@Bruce tip, ga eens op een rustig moment, als dus (bijna) alle huurfietsen er zijn, eens kijken in de stalling of de fiets er echt niet is. Ik dacht te Amersfoort, speelde dit ook, bleek de fiets er gewoon te staan.

Ook bizar, dat je die fiets dan zelf moet gaan zoeken!

Ik ben zojuist gebeld door de klantenservice NS.

Ze gaven aan dat de vorige medewerkers waarschijnlijk niet goed hebben gekeken, en dat de fiets op een depot staat. Alles is dus in orde, alleen duurde het 1,5 maand voordat iemand daar achter was.

Als ik niet 10x had gebeld, was hier dus waarschijnlijk niemand achtergekomen en had ik gewoon een boete ontvangen.

Heb je nog iets van schadevergoeding gekregen voor het ongemak?

 

Reageer