meerdere jongeren dagkaarten kopen | NS Community
beantwoord

meerdere jongeren dagkaarten kopen

  • 21 June 2022
  • 7 reacties
  • 341 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik ben werkzaam op een praktijkschool (speciaal middelbaar onderwijs) en wil mijn mentorklas een dag meenemen naar Amsterdam. Is het mogelijk om meerdere jongeren dagkaarten te kopen via mijn account op de ns app? En hoe kan ik dit anders regelen?

 

Ik hoor het graag van u.

 

Mvg,

Juriaan Visser

 

icon

Beste antwoord door Momo 21 June 2022, 17:58

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Om hoeveel.kaarten gaat het? Alle jongerenkaarten moeten op naam van de jongeren staan voor wie deze bedoeld zijn.

Om hoeveel.kaarten gaat het? Alle jongerenkaarten moeten op naam van de jongeren staan voor wie deze bedoeld zijn.

Het gaat om 11 leerlingen. Op naam zetten is geen probleem. Kan ik dit zelf online regelen?

Reputatie 7
Badge +3

Per order is het mogelijk meerdere Jongeren Dagkaarten te bestellen waarbij je van iedere reiziger de naam moet invullen. Dit kan in de app maar ook via de website.

https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart

Op deze bestelpagina kun je tot 10 Dagkaarten in 1 bestelling doen. De 11e dagkaart dient dan met een aparte bestelling gedaan te worden. Vervolgens zijn de dagkaarten te laden in de app of uit te printen. 

Let wel, eenmaal geopend/geladen in de app/geprint zijn ze niet meer aan te passen qua datum of naam of te annuleren in het geval dat 1 leerling onverhoopt niet mee kan

 

Onwijs bedankt voor de snelle reactie. 

Reputatie 7
Badge +4

Wijs uw leerlingen er wel op dat ze een ID of aanverwant mee moeten nemen.

Hallo,

Ik wil ditzelfde graag doen voor mijn school maar ik kan alleen vinden dat dit via de alleen via de app mogelijk is. De link naar de pagina in bovenstaande posts werkt niet meer. Hoe is dit nu mogelijk?

Het gaat om de jongeren dagkaart

https://www.ns.nl/uitgelicht/jongeren-dagkaart.html

Het gaat in mijn geval om ongeveer 200 leerlingen

Reputatie 6
Badge +2

Helaas is het niet meer mogelijk om Jongeren Dagkaarten via de website aan te schaffen. Dit kan inderdaad alleen via de app. Een andere optie is om de tickets in één keer te bestellen via NS Tickets Desk, maar hierbij zijn de Jongeren Dagkaarten helaas niet beschikbaar.

Reageer