Skip to main content

Verkeerd kaartje

• 3 januari 2025
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Ik wilde een ticket boeken om op zondag te reizen....Ik heb niet op de datum gelet en ik heb een ticket ontvangen om op maandag te reizen....Kan ik de reisdatum wijzigen naar zondag?

4 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4033 reacties
  • 4 januari 2025

In principe niet. 

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13427 reacties
  • 4 januari 2025

Bij E-tickets is na betaling wijzigen niet meer mogelijk. Je kunt ook geen geld terugkrijgen. Mocht je het kaartje nog niet geopend hebben dan zou je contact kunnen opnemen met NS klantenservice via de andere kanalen.

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 24945 reacties
  • 4 januari 2025

Het beleid van NS is dat dit ook niet meer kan. Ook niet geopend is geld kwijt. Het meest verstandige is als dat kan er dan toch maar een reis mee te maken. Lukt of kan dat niet, dan is het echt pech, geld weg.

Het vervelende is dat er massaal misbruik werd gemaakt van de optie het nog te cancelen. De goeden lijden onder de kwaden, maar van die laatste categorie zijn er inmiddels helaas veel te veel.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3693 reacties
  • 4 januari 2025
Mahmoud mohammad schreef:

Ik wilde een ticket boeken om op zondag te reizen....Ik heb niet op de datum gelet en ik heb een ticket ontvangen om op maandag te reizen....Kan ik de reisdatum wijzigen naar zondag?

Ik vind het zeer bijzonder dat je een kaartje voor zondag wil kopen en dan niet op de datum let. En dan uiteindelijk dus met een kaartje voor 6 januari zit. Dan heb je toch iets bij het kopen van het kaartje aangepast toch?. Kaartje s zijn ook als ze nog niet gedownload zijn tegenwoordig niet meer te retourneren. Ik zou in het vervolg maar met OVPay gaan reizen.

Reageer