Ik wilde een ticket boeken om op zondag te reizen....Ik heb niet op de datum gelet en ik heb een ticket ontvangen om op maandag te reizen....Kan ik de reisdatum wijzigen naar zondag?
In principe niet.
Bij E-tickets is na betaling wijzigen niet meer mogelijk. Je kunt ook geen geld terugkrijgen. Mocht je het kaartje nog niet geopend hebben dan zou je contact kunnen opnemen met NS klantenservice via de andere kanalen.
Het beleid van NS is dat dit ook niet meer kan. Ook niet geopend is geld kwijt. Het meest verstandige is als dat kan er dan toch maar een reis mee te maken. Lukt of kan dat niet, dan is het echt pech, geld weg.
Het vervelende is dat er massaal misbruik werd gemaakt van de optie het nog te cancelen. De goeden lijden onder de kwaden, maar van die laatste categorie zijn er inmiddels helaas veel te veel.
Ik wilde een ticket boeken om op zondag te reizen....Ik heb niet op de datum gelet en ik heb een ticket ontvangen om op maandag te reizen....Kan ik de reisdatum wijzigen naar zondag?
Ik vind het zeer bijzonder dat je een kaartje voor zondag wil kopen en dan niet op de datum let. En dan uiteindelijk dus met een kaartje voor 6 januari zit. Dan heb je toch iets bij het kopen van het kaartje aangepast toch?. Kaartje s zijn ook als ze nog niet gedownload zijn tegenwoordig niet meer te retourneren. Ik zou in het vervolg maar met OVPay gaan reizen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.