Al minstens een aantal weken, zo niet maanden, werkt de Railplus-korting op nsinternational.com niet meer.
Voorbeeld: Breda - Mechelen met Railplus op vrijdag 5 november 's morgens. Er komt 1 reisadvies met de Thalys via Rotterdam (!) en Antwerpen, verder niets:

Als je Railplus uitzet, dan krijg je wel de gewone uurdienst te zien met de prijzen erbij. Dit fenomeen treedt bij al mijn steekproeven Nederland - België op, ook voor verbindingen via Visé (bv. Roermond - Luik) of Roosendaal (bv. Roosendaal - Antwerpen). Soms krijg je dan zelfs helemaal geen verbindingen te zien, totdat je Railplus uitzet.
Richting Duitsland geeft de boekingswebsite wel resultaten maar Railpluskorting wordt niet toegepast als je voor een full-flex-tarief kiest, ondanks de bewering dat dat wel zo is (klik op Tariefvoorwaarden). Als je Railplus uitzet, blijkt de prijs voor een full flex hetzelfde.
Vroeger werkte dit gewoon.
Vraag voor NS: Kan dit eens bekeken en gerepareerd worden? Wanneer kunnen we een oplossing verwachten?