Ik heb zowel in 2021 en 2022 betalingen verricht voor mijn OV-chipkaart. Aangezien de kaart geldig was tot 19-01-2021 heb ik geen gebruik kunnen maken van het abonnement. De kosten waren, € 86,- (2021) en € 87,70 (2022).De betalingen zijn gedaan van banknr. *verwijderd door moderator*. Het kaartnr. van de OV-chipkaart was *verwijderd door moderator* en stond op naam van H.C. Bos. Graag verzoek ik u beide bedragen retour te storten op rek.nr. *verwijderd door moderator* tnv H.C. Bos.Eerder heb ik hierover contact gehad met een van uw medewerkers en deze wees mij op de mogelijkheid, vandaar. Graag zie ik uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, H.C. Bos
beantwoord
Verzoek om restitutie kaartkosten (verlopen) OV-chipkaart
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi H.C. Bos,
Dit is een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Voor verzoeken tot restitutie moet u rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Ben wel benieuwd naar wat er nou precies gebeurd is. U geeft aan dat de kaart ruim twee jaar geleden is verlopen. Als u een abonnement heeft, hoort NS te zorgen voor een nieuwe kaart. Dat proces gaat helaas wel eens mis. Maar heeft u daar dan nooit eerder over aan de bel getrokken?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.