beantwoord
Dal Voordeel Abonnement
Beste,
Afgelopen week heb ik een Dal Voordeel Abonnement aangeschaft voor €50,-. Toen hij binnen kwam bleek mijn moeder nog een voordeel boekje te hebben met de code voor €29,-. Is het mogelijk om de bon te verzilveren en het geld terug te krijgen?
Alvast bedankt
Afgelopen week heb ik een Dal Voordeel Abonnement aangeschaft voor €50,-. Toen hij binnen kwam bleek mijn moeder nog een voordeel boekje te hebben met de code voor €29,-. Is het mogelijk om de bon te verzilveren en het geld terug te krijgen?
Alvast bedankt
Beste antwoord door Hertog
Helaas, dat zal niet mogelijk zijn. U heeft het abonnement al gekocht en betaald. Die kortingscode kan dus bij de betaling niet meer meegenomen worden.
De enige mogelijkheid lijkt om te proberen uw abonnement per direct te annuleren en een nieuw aan te schaffen met die kortingscode.
Het beste kunt u daarover contact opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55). Wellicht dat zij bereid zijn de aankoop ongedaan te maken en die €50 terug te storten.
Garantie hebt u niet, maar het is wel het proberen waard.
De klantenservice is te bereiken ma t/m vr 08:00-22:00, zaterdag 09:00-17:00; zondag gesloten.
Eventueel kunt u afwachten of een moderator van dit forum uw bericht leest en naar aanleiding daarvan contact met u opneemt om te zien of er mogelijkheden zijn.
Verwacht in dat geval echter niet meteen op maandagmorgen vroeg een berichtje.
Bekijk origineelDe enige mogelijkheid lijkt om te proberen uw abonnement per direct te annuleren en een nieuw aan te schaffen met die kortingscode.
Het beste kunt u daarover contact opnemen met de Klantenservice (030 751 51 55). Wellicht dat zij bereid zijn de aankoop ongedaan te maken en die €50 terug te storten.
Garantie hebt u niet, maar het is wel het proberen waard.
De klantenservice is te bereiken ma t/m vr 08:00-22:00, zaterdag 09:00-17:00; zondag gesloten.
Eventueel kunt u afwachten of een moderator van dit forum uw bericht leest en naar aanleiding daarvan contact met u opneemt om te zien of er mogelijkheden zijn.
Verwacht in dat geval echter niet meteen op maandagmorgen vroeg een berichtje.
Ja nee en hoe
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.