door de sluiting van de scholen reist mijn dochter drie weken niet met het openbaar vervoer, krijgt zij haar abonnementsgeld terug voor deze periode?
abonnementsgeld terug door corona-virus
Beste antwoord door loklok8
Op dit moment is er nog niets bekend over het restitueren/compenseren van abonnementshouders, maar er zijn alternatieven voor u.
Als u een NS Flex abonnement hebt kunt u deze gratis omzetten naar NS Flex zonder abonnement. Dat kan als u in de afgelopen maand uw dochters abonnement niet hebt gewijzigd. Na 1 maand kunt u deze weer dagelijks wijzigen naar elk ander abonnement binnen Flex.
Als het om een Traject Vrij abonnement gaat kunt u deze omzetten naar een NS Flex zonder abonnement, u krijgt dan een gedeelte van het geld terug waarmee u niet heeft gereisd. U moet dan wel langs de kaartautomaat om uw Traject Vrij te verwijderen en om NS Flex op te halen. Zodra uw dochter weer gebruik wilt maken van het abonnement, kunt u het abonnement weer terug wijzigen naar Traject Vrij door contact op te nemen met de klantenservice of door een nieuw abonnement aan te vragen met een gratis nieuwe OV-Chipkaart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.