Skip to main content
beantwoord

betaling niet gelukt door storing, probeer het opnieuw, geeft aan dat ik niet kan wijzigen??

  • 27 januari 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Wil  abbonnement dal opnieuw op m'n ov card. Heb de hele aanvraag doorlopen maar de betaling niet. Net opnieuw geprobeerd alles weer ingevuld, nu zegt de app abonnement kan niet gewijzigd worden omdat het nog geen maand oud is. Heb ik nu wel of niet een geldig bewijs in de trein?

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Bobdehond en welkom bij de NS Community,

 

Had je al een NS Flex Dal Voordeel abonnement? Dan hoef je niets te doen. Deze loopt automatisch door. Je kan een NS Flex abonnement pas na een maand wijzigen of beƫindigen. Je kan via Mijn NS zien welk abonnement je nu hebt. Als je er niet uit komt kan je altijd onze klantenservice benaderen om dit uit te laten zoeken.

Bekijk origineel

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 27 januari 2023

Hallo Bobdehond en welkom bij de NS Community,

 

Had je al een NS Flex Dal Voordeel abonnement? Dan hoef je niets te doen. Deze loopt automatisch door. Je kan een NS Flex abonnement pas na een maand wijzigen of beƫindigen. Je kan via Mijn NS zien welk abonnement je nu hebt. Als je er niet uit komt kan je altijd onze klantenservice benaderen om dit uit te laten zoeken.


Reageer