Ik krijg zojuist de aankondiging van een binnenkort af te schrijven bedrag voor mijn kortingskaart (40% korting, voorheen dalurenkaart). Die kost ruim 94 euro. Vorig jaar was dat ruim 86 euro. Ik vind dat nogal een forse verhoging (10%). Zonder enige vooraankondiging.
prijsverhoging kortingskaart
Beste antwoord door Tochjo
U hebt waarschijnlijk een Dal Voordeel-abonnement met Keuzedagen 2e klas. Deze combinatie kostte vorig jaar 87,70 euro en nu 94,70 euro. De prijs is dus omhoog gegaan met een kleine acht procent, niet met tien procent.
Deze relatief hoge stijging voor uw abonnement komt onder meer doordat NS ervoor gekozen heeft abonnementen voor forenzen juist in prijs te verlagen, in de hoop deze groep te verleiden (weer) de trein te nemen.
Overigens stuurt NS voorafgaand aan de incasso wel een mail hierover. Als u deze niet hebt gehad, dan raad ik u aan rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice via telefoon, chat, Twitter of Facebook om te kijken waarom niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.