Mijn abonnementskosten zijn twee maanden afgeschreven, hoe kan ik dit stopzetten?
Abonnementskosten lopen door na stopzetten ivm OV-chipkaart verlopen
Beste antwoord door Tochjo
Uw abonnement is duidelijk niet correct beƫindigd. Neem rechtstreeks contact op met de klantenservice om dit alsnog goed te regelen. Geef daarbij duidelijk aan dat uw OV-chipkaart verlopen is. U kunt dan tegelijk vragen om terugbetaling van de abonnementskosten van de afgelopen twee maanden.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.