Skip to main content
beantwoord

kaart nog niet geleverd wel betaald

  • 27 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik heb op 18 oktober een NS Flex abonnement besteld. Ingangsdatum 25 oktober. Tot op heden niet geleverd, dus ook niet kunnen gebruiken. Wel abonnementsgeld betaald dus, voor iets wat ik nog niet geleverd heb. Kan dit gecorrigeerd worden en de betaling pas laten ingaan op moment van levering van de kaart? 

Ik word van NS naar OV chipkaart en weer teruggestuurd..omdat PostNL blijkbaar niet op tijd bezorgd heeft. Wie o wie restitueert me nu?

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, CvR72. Jammer dat dit zo is gelopen. Ik verneem deze situatie wat vaker deze week. Neem contact op met onze klantenservice voor Tijdelijk Reisrecht en Geld Terug bij Vergeten Abonnement. Je hebt hier immers recht op, inderdaad.

Bekijk origineel

1 reactie

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3112 reacties
  • Antwoord
  • 27 oktober 2023

Welkom op onze NS Community, CvR72. Jammer dat dit zo is gelopen. Ik verneem deze situatie wat vaker deze week. Neem contact op met onze klantenservice voor Tijdelijk Reisrecht en Geld Terug bij Vergeten Abonnement. Je hebt hier immers recht op, inderdaad.


Reageer