N.a.v. een tweet is gevraagd naar mijn E-mailadres en NAW gegevens. DM op twitter weigert. Probeer het nu op deze manier. Het gaat over het niet berekenen van de beloofde korting voor P+R parkeren RAI omdat er is betaald met de bankpas. We moesten 32 euro betalen i.p.v. 1 euro. We voldoen aan alle voorwaarden. Nergens bij de P+R locatie stond dat er niet met bankpas betaald kan worden. Wij waren niet de enige. In de rij achter ons stonden meerder reizigers die dachten dat bankpas gebruikt kon worden voor het in- en uitchecken. Nergens bij de P+R locatie stond er een waarschuwing. Mail gestuurd naar de P+R locatie, het antwoord: in- en uitchecken met bankpas geen korting berekend wordt.
beantwoord
Bankpas P+R
Beste antwoord door bryan
Overigens, op de site van de RAI staat het volgende:
Let op: u krijgt geen korting op het parkeren als u in het ov hebt in- en uitgecheckt met uw betaalpas, credit card, mobiel, smartwatch of barcode e-ticket, zoals een ov-kaart via de app. Gebruik daarom uw ov-chipkaart, papieren ov-kaart of P+R GVB kaart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.