Wat u moet doen, hangt een beetje af van welk abonnement u heeft. Bij een Dalvoordeelabonnement zit het in een voorkeursinstelling en bij een regulier abonnement niet. Flex geeft weer andere mogelijkheden. Ik adviseer u toch nog eens contact op te nemen met Klantenservice, daar is ook wel eens wat verschil in ervaring. Lukt het echt niet, dan kan een moderator het hier oppakken. Wat in de Community aan moderatoren rondloopt, is doorgaans wat meer, dan wel zeer door de wol geverfd.
Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.