Goedemiddag,
Zojuist een nogal bijzonder frustrerend gesprek gevoerd met een KS-medewerker aan de lijn.
Ik heb een U-OV gebruiksgemak abonnement afgesloten. Hiervoor heb ik eerst op advies van U-OV het bus,tram,metro gedeelte telefonisch laten uitzetten door een medewerker. Dit was noodzakelijk om het regio-abonnement toe te voegen. Wel moest ik mijn Dal-vrij abo hiervoor annuleren. Dit heb ik gewijzigd naar een Dal-voordeel abonnement. Sindsdien krijg ik regelmatig e-mails met een Correctietarief die toegepast zou zijn vanwege een gemiste uitcheck. Dit wordt continu op 12 euro gefactureerd terwijl het regelmatig om treinreizen gaan die gedeeltelijk binnen het busabonnement vallen.
Na de eerste keer hierover contact te hebben gelegd met de KS zegt medewerker dat dit een bug zou zijn aan de kant van de NS waar aan gewerkt wordt. Deze medewerker van vandaag geeft echter aan dat het komt door het regio abonnement en dat ze dit kunnen corrigeren maar dat ik nu mijn Regio-abonnement op een andere OV-kaart moet plaatsen. Waar slaat dit op? Juist doordat het bus,tram,metro gedeelte van mijn NS Flex af is kan dit toch gewoon gecombineerd worden?
Zie ook:
Moet ik nu werkelijk WEER alles omgooien en dan ook nog eens 2 OV-kaarten gaan gebruiken? En welke kaart moet ik dan gebruiken op een traject waar ik deels gratis reis?
Alvast bedankt voor de reacties