Volgenss de app is de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord niet geldig. Ik heb dus het wachtwoord gewijzigd, maar de melding blijft komen. Het gekke is dat ik via mijnns.nl wel kan inloggen. Storing? Bug? Iets anders? Gaarne uitleg.
beantwoord
Waarom kan ik wel op mijnns.nl inloggen maar niet in de app?
Beste antwoord door Robert B
Er was vandaag een flinke storing bij NS, waardoor er van alles niet werkte zoals het bestellen van e-tickets.
Inloggen in de app geeft vaker problemen door speciale tekens in het wachtwoord (via de Mijn NS website werkt het dan wel).
Vermijd tekens zoals #$&<>, maar een vraagteken ? of uitroepteken ! in je wachtwoord zou moeten werken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.