Hi, zoals bekend werkt het declaratieoverzicht downloaden niet. Wanneer verwachten jullie dat dit gefixt is? Ik moet namelijk al mijn NS-reizen voorschieten voor mijn werk, dus financieel gezien zou het fijn zijn als het systeem weer werkt. Hebben jullie meer informatie voor mij?
beantwoord
Declaratie
Beste antwoord door Aurora NS
Welkom op de NS Community, Bregje1995.
Helaas heb ik geen zicht op wanneer deze storing is opgelost. Het enige dat ik je kan vertellen is dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan een oplossing en we hopen dat alles zo snel mogelijk weer naar behoren werkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.