Skip to main content
beantwoord

Reishistorie niet/nauwelijks inzichtbaar

  • 9 december 2024
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

  • Sprinter
  • 3 reacties

Al maanden heb ik problemen met het overzicht van mijn reishistorie op mijn NS. Reizen ontbreken, zowel van NS als andere vervoerders. Soms staan ze er wel in, vaak niet. Ook weken later komen de reizen niet in het overzicht. Hierdoor kan ik de kosten niet declareren bij mijn werkgever. Leuke is dat de reizen wel in kosten worden gebracht aan het einde van de maand op de factuur van NS.

 

Klantenservice is slecht bereikbaar en kan het probleem niet oplossen. Al van alles geprobeerd.

 

Ik heb NS flex, persoonlijke ov chipkaart. 

Beste antwoord door Melissa NS

Goedemiddag ​@d.88, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat jouw reisoverzicht niet duidelijk wordt weergegeven in jouw mijn NS-account. Het kan helpen om jouw OV-chipkaart te verwijderen uit het overzicht en opnieuw toe te voegen. Je kan jouw reishistorie ook inzien via de website van OV-chipkaart. Helaas staan er dan geen reiskosten bij.

Via dit forum kan ik jou niet verder helpen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X.

Bekijk origineel

6 reacties

Melissa NS
Moderator
  • Oud Moderator
  • 509 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2024

Goedemiddag ​@d.88, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat jouw reisoverzicht niet duidelijk wordt weergegeven in jouw mijn NS-account. Het kan helpen om jouw OV-chipkaart te verwijderen uit het overzicht en opnieuw toe te voegen. Je kan jouw reishistorie ook inzien via de website van OV-chipkaart. Helaas staan er dan geen reiskosten bij.

Via dit forum kan ik jou niet verder helpen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X.


  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 9 december 2024

Ov kaart al meerdere keren verwijderd en opnieuw toegevoegd de afgelopen maanden. Ook al vaak contact gehad met de klantenservice over dit probleem. Er wordt geen enkele oplossing geboden.

 

De reizen zijn inderdaad zichtbaar op de site van ov chipkaart maar zonder prijzen kan ik natuurlijk niks declareren.


  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 13 december 2024

Opnieuw contact gezocht met de klantenservice en weer geen oplossing.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3106 reacties
  • 13 december 2024

Hmm, dat is vervelend. Mag ik vragen wat hebben gezegd/geprobeerd?


  • Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 13 december 2024

Weer hetzelfde verhaal dat ik mijn ov kaart moet verwijderen en opnieuw moet toevoegen.

Toen dat niet werkte zij de medewerker dat ik niet ingecheckt had of mogelijk een tweede ov kaart gebruik (beide klopt niet, en ik zie de reizen wel op ov-chipkaart.nl. 

Ik moest maar weer contact opnemen als de reizen wel op de factuur staan volgende maand (wat uiteindelijk wel zo is, dit probleem heb ik al maanden)


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3106 reacties
  • 13 december 2024

Hmm, apart. Ik heb je in je andere post gevraagd me privé te berichten, dus daar wacht ik wel nog even op en dan kijk ik natuurlijk ook graag even naar deze situatie.


Reageer