Goedenavond,
(Ter info; ik kan niks plaatsen in het NS Flex gedeelte, vandaar hier)
Even een apart vraagje wat ik graag even hier wou plaatsen om wat ideeën/meningen van anderen te horen.
Met mijn huidige situatie kan (wettelijk mag het wel, maar mijn gezondverstand zegt van nee) ik geen auto rijden. Momenteel als ik ergens naar toe moet, zoals het ziekenhuis of naar een praktijk dan moet ik mijn ouders vragen om mij heen te rijden. Maar natuurlijk houd dit een keer op als ze zelf niet meer kunnen rijden en uiteraard voelt het zelf ook niet fijn om te moeten vragen aan één van hun of ze mij naar afspraken willen brengen (en ophalen).
Mijn vraag; zou het uit kunnen qua geld om dan bijvoorbeeld gewoon reguliere tickets te kopen, of een NS Flex abbonement erbij? Wanneer ik een afspraak heb verschilt heel erg. Meestal minimaal één in de drie maanden. Maar soms ook bijvoorbeeld twee afspraken in twee weken tijd en daarna weer één drie weken later.
Ik denk, zal het toch eens vragen wat anderen denken.
Ter info; de meeste afspraken die ik heb qua rijdafstand ~32km (één kant op). Af en toe, één keer in de 2-3 maanden wil ik ook nog wel eens een keer wat verder weg gaan, zoals Amsterdam of Zwolle (vanaf Groningen ongeveer).