Skip to main content
beantwoord

uitchecken

• 20 januari 2025
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Goedenavond, ik vermoed dat ik vanavond op station Assen vergeten ben om uit te checken. Rond 20.00 uur ben ik vanuit Dronten gearriveerd in Assen. Hoe kan ik dit nagaan?

Beste antwoord door Thom

Het hangt er vanaf welk abonnement u heeft. Reist u op saldo dan kunt u het zien op een automaat, maar ook op ov-chipkaart.nl en Mijn NS. Reist u met Flex, dan kunt u het doorgaans pas zien na één of twee dagen, ook op Mijn NS. Bedenk wel dat uw kaart in alle gevallen aangemeld moet zijn.

Overigens kunt u een vergeten uitcheck via Klantenservice vaak wel herstellen, maar wel met een maximum van drie keer per jaar en dat is dus strenger dan het was.

Het is wel gedoe, maar dan kost het u niets.

Bekijk origineel

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 24959 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Het hangt er vanaf welk abonnement u heeft. Reist u op saldo dan kunt u het zien op een automaat, maar ook op ov-chipkaart.nl en Mijn NS. Reist u met Flex, dan kunt u het doorgaans pas zien na één of twee dagen, ook op Mijn NS. Bedenk wel dat uw kaart in alle gevallen aangemeld moet zijn.

Overigens kunt u een vergeten uitcheck via Klantenservice vaak wel herstellen, maar wel met een maximum van drie keer per jaar en dat is dus strenger dan het was.

Het is wel gedoe, maar dan kost het u niets.

Reageer