Op de Storingen en Werkzaamheden spoorkaart liggen de sporen goed maar de plaatsen verkeerd, daarom ligt Maastricht nu in België op mijn Mac, misschien op andere systemen is het wel goed?
Als er maar 1 werk aan het spoor is staat er “Werkzaamheid”, dat zou het enkelvoud moeten zijn van “Werkzaamheden” - maar “Werkzaamheid” verwijst naar hoe een medicijn werkt.
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi fksn50,
fksn50 schreef:
Op de Storingen en Werkzaamheden spoorkaart liggen de sporen goed maar de plaatsen verkeerd, daarom ligt Maastricht nu in België op mijn Mac, misschien op andere systemen is het wel goed?
Daar kregen we laatst ook al een melding over. Toevallig(?) ook van een Apple-gebruiker. Bij mij (Windows/Chrome) staat het wel gewoon goed. Bij Thom speelde het probleem wel in Safari, maar niet in Firefox. Lijkt dus op een Safari-probleem.
fksn50 schreef:
Als er maar 1 werk aan het spoor is staat er “Werkzaamheid”, dat zou het enkelvoud moeten zijn van “Werkzaamheden” - maar “Werkzaamheid” verwijst naar hoe een medicijn werkt.
Ook dat is door een medeforumgebruiker al eens opgemerkt. Daar is echter niet op gereageerd.
Daar kregen we laatst ook al een melding over. Toevallig(?) ook van een Apple-gebruiker. Bij mij (Windows/Chrome) staat het wel gewoon goed. Bij Thom speelde het probleem wel in Safari, maar niet in Firefox. Lijkt dus op een Safari-probleem.
fksn50 schreef:
Ook dat is door een medeforumgebruiker al eens opgemerkt. Daar is echter niet op gereageerd.
Het programma Parallels draait Windows gewoon op de Mac, en zeer snel. Sneller dan de meeste Windhoosbakken. Windows is niet meer dan een appje op de Mac! Dat zal ze leren ;-)
Ik kan op Safari een knop indrukken dat hij dezelfde site op Firefox onder Windows afbeeldt, inderdaad wel pijnlijk dat dat ook goed gaat, net als onder Firefox op de Mac.
Ok, nu maar weer on topic na al deze heerlijke opmerkingen.😇
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.