Dit weekend zijn er, als ik het goed geteld heb, voor de 5e keer dit jaar werkzaamheden aan het spoor in Zeeland. Er rijden bussen tussen Goes en Roosendaal en treinen tussen Vlissingen en Goes. Vanochtend zat ik in de trein naar Goes. Vertrek om 9.45 uur vanuit Middelburg en aankomst in Goes zou 10.00 uur moeten zijn. Maar dat gaat natuurlijk niet lukken als de tegentrein richting Vlissingen vanaf hetzelfde spoor in Goes moet vertrekken om 10.01 uur. Zoals ik het nu heb gezien komen alle treinen uit de richting Vlissingen met 3 à 4 minuten vertraging aan in Goes. Niemand die daarover heeft nagedacht? O ja, binnenkort volgen de 6e werkzaamheden aan het spoor in Zeeland voor een periode van 9 dagen.
beantwoord
werkzaamheden Zeeland
Beste antwoord door Rene74
Ja, het is om de haverklap raak daar. Wat is er zo bijzonder aan deze enige lijn, niet eens drukbereden, dat men er steeds mee bezig is? En je zou denken dat het nu wel eindelijk eens klaar was. Dit is trouwens niets nieuws, afgelopen jaren waren er ook om de zoveel weken weer werkzaamheden in Zeeland en moest je alwéér met de bus.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.