beantwoord

Leuk zo'n verjaardags cadeau van NS?

  • 6 May 2024
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Ik wil de NS bedanken voor mijn verjaardags cadeau.

Ik kon een 1ste klas update en een meereiskorting bestellen, die ik voor 30 april moest verzilveren.

De 1 ste klas update is  helemaal perfect, die kan ik op elke datum gebruiken t/m 30juni

De meereis korting kan ik ook tot 30 juni gebruiken, maar moet de datum en de plaats van

bestemming voor 30 april ingeven !! Hier ben ik dus ontevreden over. Ik weet nog niet wat ik bv 25 juni

wil doen! kan dit niet anders? gewoon gebruiken wanneer het uit komt?? 

 

 

icon

Beste antwoord door Re.tep 6 May 2024, 10:22

Bekijk origineel

6 reacties

Graag of niet. U bent niet verplicht om van dit aanbod gebruik te maken.

Reputatie 5

Jammer dat de actie maar een beperkte geldigheid heeft, maar dit is bij de meeste aanbiedingen zo. De aanbieder mag vanzelfsprekend deze beperking hanteren.

30 april is al weer even voorbij, dus hoop dat je de update tijdig hebt verzilverd. Fijne reis.

Jammer dat de actie maar een beperkte geldigheid heeft, maar dit is bij de meeste aanbiedingen zo. De aanbieder mag vanzelfsprekend deze beperking hanteren.

30 april is al weer even voorbij, dus hoop dat je de update tijdig hebt verzilverd. Fijne reis.

Het gaat niet om de beperkte geldigheid , dit is aangegeven tot 30 juni.

Het gaat mij erom dat bij meereiskorting tot 30 juni , voor 30 april moet aangeven waar de reis heen gaat.

Reputatie 5

Het gaat niet om de beperkte geldigheid , dit is aangegeven tot 30 juni.

Het gaat mij erom dat bij meereiskorting tot 30 juni , voor 30 april moet aangeven waar de reis heen gaat.

De geldigheid om dat aan te geven is dus beperkt tot 30 april. De schenker van dit gratis kaartje heeft dit zo bepaald. Misschien vervelend maar je moet een "gekregen paard niet in de mond kijken" zei men vroeger.

Reputatie 7
Badge +3

Was er niet eerder iemand (ik dacht @Robert B) die hier postte dat ‘ie het verjaardagscadeautje eerder ontving en dat de code voor een bepaalde (vroege) datum moest worden verzilverd omdat de webshop waar die aangeschaft moest worden zou worden vernieuwd en dus een tijdje niet te gebruiken was?

Overigens kan ik nu mijn code voor een Meereisretour nog steeds gewoon verzilveren, vandaag met een laatst mogelijke datum van 1 juli. Volgens de mail van 7 maart (datum opvragen code) zou ik Meereisretour kunnen gebruiken tot en met één maand na ontvangst. Die maand is intussen al voorbij. 

Badge +3

Was er niet eerder iemand (ik dacht @Robert B) die hier postte dat ‘ie het verjaardagscadeautje eerder ontving en dat de code voor een bepaalde (vroege) datum moest worden verzilverd omdat de webshop waar die aangeschaft moest worden zou worden vernieuwd en dus een tijdje niet te gebruiken was?

Ja, dat was ikke (op 2 accounts de cadeautjes terwijl ik 20 juni pas jarig ben), en een Bookchoice code al vergeven aan @MoDe 

Zal morgen eens checken of verzilveren voor 1e klas werkt (die heb ik vrijdag 10 mei namelijk ‘nodig’)… Nu geen zin meer in, want straks om 06:30 weer op pad. 😴

Reageer