Skip to main content

Storing 3 april 2022

Storing 3 april 2022
Toon eerste bericht

  • Op het juiste spoor
  • 5 juli 2022

Geachte NS, tot op heden heb ik niets vernomen van mijn declaratie mbt de storing van 3 april. Ik begrijp dat u overvallen bent met aanvragen maar moet het echt meer dan 3 maanden duren?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 5 juli 2022
ckn schreef:

Geachte NS, tot op heden heb ik niets vernomen van mijn declaratie mbt de storing van 3 april. Ik begrijp dat u overvallen bent met aanvragen maar moet het echt meer dan 3 maanden duren?

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij jouw gegevens. Het beste kun je telefonisch, via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice. De klantenservice is onderbezet, hou rekening met langere wachttijden.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 5 juli 2022

Misschien kan een moderator hier morgen wel in algemene zin aangeven wat de stand van zaken is qua achterstand en de afhandeling van de 3 april claims. 


Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 6 juli 2022

Helaas kan ik niet meer vertellen over de claims van 3 april. Als ckn een ontvangstbevestiging heeft gekregen, dan is de claim zeker bij ons binnengekomen. Maar het is op dit moment afwachten.


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 6 juli 2022
Aurora NS schreef:

Helaas kan ik niet meer vertellen over de claims van 3 april. Als ckn een ontvangstbevestiging heeft gekregen, dan is de claim zeker bij ons binnengekomen. Maar het is op dit moment afwachten.

Enige informatie zou wel raadzaam (en handig) zijn, zeker omdat de wettelijke termijn van 3 maanden voor veel claims is verlopen of binnenkort zal verlopen.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 5 september 2022

Onderzoek IT-storing afgerond, NS neemt alle aanbevelingen over

https://nieuws.ns.nl/onderzoek-it-storing-afgerond-ns-neemt-alle-aanbevelingen-over/


Reageer