factuurcorrectie aanvragen | NS Community
beantwoord

factuurcorrectie aanvragen

  • 6 March 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemorgen, ik heb mijn factuur gezien en ik zie dat er een fout zit in de correctietoeslag van 29 januari 2023, ik heb correct ingecheckt en uitgecheckt en die informatie staat op de factuur van de maand ervoor die ik al betaald, maar er is een nieuwe afschrijving binnengekomen voor diezelfde datum.

Factuur februari:
29-01-2023 NS Onbeperkt reizen in het weekend Enschede Amsterdam Centraal 2 € 0,00 29-01-2023 NS Onbeperkt reizen in het weekend Amsterdam Centraal Amsterdam Centraal 2 € 0,00 29-01-2023 NS Onbeperkt reizen in het weekend Hengelo Enschede 2 € 0,00

Factuur maart:
29-01-2023 Blauwnet Correctietarief: vergeten check-uit Hengelo 2 €20.00


Ik waardeer de correctie.
Goededag.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 March 2023, 11:34

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Leidy en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat er iets fout is gegaan. Het lijkt erop dat er bij Blauwnet niet is uitgecheckt. Je kan dat via uitcheckgemist.nl herstellen. Als er toch is uitgecheckt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om na te gaan wat er precies fout is gegaan.

Reageer