beantwoord
Instaptarief .. 20 euro ?
Voorheen was instaptarief volgens mij 10 euro. Ik moest laatst met de trein en had er nog 12,60 op staan. Mijn enkele reis was 9,60..
Bij het inchecken werd er aangegeven dat mijn saldo te laag was ? Die 10 euro word gewoon in beslag genomen.. moest een treinkaartje kopen ! Die instaptarief moet op je kaart staan maar je kan/mag het niet gebruiken.. Nu is voor mij instaptarief 20,-
Dus ik moet eerst 20 euro betalen.. en vervolgens kan ik er niets mee.. Duur grapje .. Treinreis kost me dan de prijs voor de reis + 20 euro.
Vind dat diefstal..!!
Bij het inchecken werd er aangegeven dat mijn saldo te laag was ? Die 10 euro word gewoon in beslag genomen.. moest een treinkaartje kopen ! Die instaptarief moet op je kaart staan maar je kan/mag het niet gebruiken.. Nu is voor mij instaptarief 20,-
Dus ik moet eerst 20 euro betalen.. en vervolgens kan ik er niets mee.. Duur grapje .. Treinreis kost me dan de prijs voor de reis + 20 euro.
Vind dat diefstal..!!
Beste antwoord door Anonymous
Een aantal zaken.
- Natuurlijk kost uw reis niet 20 euro plus de prijs van de reis. Het instaptarief voor mensen die reizen zonder abonnement, is 20 euro. Als u een reis maakt van 15 euro, wordt bij het uitchecken 5 euro teruggestort op de kaart.
- Dat uw enkele reis 9,60 bedroeg en welke reis u gaat maken, weet NS niet vooraf. Als u een tientje op uw kaart had staan en vervolgens voor 25 euro ging reizen, zou NS er 15 euro bij inschieten.
- De 10 euro is niet in beslag genomen.
- Het instaptarief wordt gewoon gebruikt.
Bekijk origineel- Natuurlijk kost uw reis niet 20 euro plus de prijs van de reis. Het instaptarief voor mensen die reizen zonder abonnement, is 20 euro. Als u een reis maakt van 15 euro, wordt bij het uitchecken 5 euro teruggestort op de kaart.
- Dat uw enkele reis 9,60 bedroeg en welke reis u gaat maken, weet NS niet vooraf. Als u een tientje op uw kaart had staan en vervolgens voor 25 euro ging reizen, zou NS er 15 euro bij inschieten.
- De 10 euro is niet in beslag genomen.
- Het instaptarief wordt gewoon gebruikt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.