Skip to main content
beantwoord

Nieuw opgeladen saldo weg na uitcheck

  • 18 mei 2022
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Op Amsterdam Zuid heb ik voor 20 euro mijn persoonlijke OV kaart opgewaardeerd, maar na incheck was dit weg. (Volgens baliemedewerker was het een uitcheck) Ik heb van de transactie een bonnetje van de automaat, (en een overzicht van in- en uitchecksaldo van NS medewerker gekregen)maar ik kan via uitcheckgemist mijn geld niet terugkrijgen. Help, hoe krijg ik mijn geld terug? 

Beste antwoord door Aurora NS

Goedemorgen Maximiliaanh, en welkom op de Community!

Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en de rit voor je corrigeren.

Bekijk origineel

1 reactie

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 435 reacties
  • Antwoord
  • 18 mei 2022

Goedemorgen Maximiliaanh, en welkom op de Community!

Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en de rit voor je corrigeren.


Reageer