Skip to main content
beantwoord

ov fiets uitchecken op amersfoort niet gelukt

  • 13 februari 2023
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

het is blijkbaar niet gelukt om mijn ov fiets op slot te zetten op amersfoort centraal. vrijdag middag leverde ik hem in. Zojuist heb ik mail gehad dat hij nog steeds op mijn kaart staat.

Beste antwoord door Daniel

Neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice om de rit af te sluiten, anders lopen de kosten door. Er is wel een risico dat iemand de fiets meegenomen heeft doordat het slot nog open stond.

Voor het vervolg is het verstandig de OV-fiets informatie in de NS-app te activeren (onder Mijn NS). Dan krijg je direct een melding als de fiets correct ingeleverd is.

 

Bekijk origineel

4 reacties

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • 2025 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2023

Neem dan onmiddellijk contact op met de klantenservice om de rit af te sluiten, anders lopen de kosten door. Er is wel een risico dat iemand de fiets meegenomen heeft doordat het slot nog open stond.

Voor het vervolg is het verstandig de OV-fiets informatie in de NS-app te activeren (onder Mijn NS). Dan krijg je direct een melding als de fiets correct ingeleverd is.

 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 13 februari 2023

tnx:)


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 28 oktober 2024

hoe kan ik de  klantenservice het beste bereiken ?

(door de hoeveelheid informatie bij NS vind ik dit lastig)

 

dank je

 

Joop Dol

 

 


  • 0 reacties
  • 28 oktober 2024

Hi @Joop Dol,

Dat kan op de volgende manieren

Als je het liefst persoonlijk contact hebt, dan kun je het beste bellen naar 030-751 51 55. Ze zijn dag en nacht bereikbaar. De andere kanalen namelijk niet.


Reageer