Skip to main content
beantwoord

ovchip kaart 2dagen te laat ontvangen

  • 14 september 2022
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

De ov chipkaart voor mijn zoon is 2dagen later ontvangen nadat zijn abbonement op 7 september ingegaan is.

Nu heb ik nog 2 retourtickets moeten betalen voor Zwolle naar Harderwijk.

Terwijl hij gebruik had kunnen maken van zijn abbonement.

Nu gaf een collega van de klantenservice aan dat de tickets terug betaald worden door ns.

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Ik zou het doen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html als je een ov-chipkaart niet op tijd hebt maar het abonnement al wel ingegaan was.

Bekijk origineel

3 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1609 reacties
  • 14 september 2022

Edit: Zie het bericht van Robert 😊


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29864 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2022

Welkom bij de NS Community!

Ik zou het doen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html als je een ov-chipkaart niet op tijd hebt maar het abonnement al wel ingegaan was.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1609 reacties
  • 14 september 2022
Robert B schreef:

Welkom bij de NS Community!

Ik zou het doen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html als je een ov-chipkaart niet op tijd hebt maar het abonnement al wel ingegaan was.

Dit lijkt me een beter plan inderdaad.

Ik dacht dat het om een toezegging van de klantenservice ging en dat TS haar reizen achteraf kon declareren o.i.d.


Reageer