Skip to main content

melding gevonden ov-fiets

Toon eerste bericht

70 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 10 november 2023

Niet 1 die toegankelijk is voor klanten, ben ik bang. Hier melden is nog de beste optie.

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 19 december 2023

Hoi! Hier nog een fiets die al weken/maanden bij het soeeltuintje aan de Johannes Camphuijsstraat in Den Haag staat. Is ie kwijt?

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9061 reacties
  • 19 december 2023

Ik durf niet te zeggen of wij deze kwijt zijn. Het nummer lijkt te zijn verwijderd. Staat er op het frame nog een nummer?

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 20 december 2023

Ja, het nummer is beter leesbaar op de voorzijde:

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 1335 reacties
  • 20 december 2023

Bedankt voor het sturen! Op het moment wordt deze fiets nog verhuurd, maar ik heb de locatie erbij genoteerd.

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 25 januari 2024

Bij de hoofdingang van Philips in Best staat al meerdere weken een OV fiets met nummer OVF-B16726

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1320 reacties
  • 25 januari 2024

Hey ArjanR123. Welkom bij de NS Community. Ik heb een melding voor je doorgezet om dit op te laten halen! 

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 4 oktober 2024

Op 3 okt 2 OV-fietsen aangetroffen in fietsenhok bij verpleeghuis De Wellen, Arendvlucht te Oss. Ze waren nogal stoffig, dus ik denk dat ze er al enige tijd staan.

De nrs die op de fietsen staan: 11194 en 19675

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 4 oktober 2024

Bedankt, @Harry16! Ik laat ze ophalen. :)

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 4 oktober 2024

Heb ook foto's, maar die waren groter dan 5Mb

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 4 oktober 2024

Dat is tof van je! In principe is dit al genoeg informatie om de fietsen te vinden, dus dat komt helemaal goed. Nogmaals dank!

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2024

In de van Goghstraat in Groningen staat ook al meer dan een week een OV fiets waarvan de sleutel nog in het slot zit. Het nummer van de fiets is 79652. 

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9061 reacties
  • 9 oktober 2024

Heb je deze toevallig ook gemeld via onze klantenservice? Ik zie namelijk dat er zojuist een melding is doorgegeven voor de fiets.

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2024

Nee, heb de klantenservice niet benaderd voor deze fiets. Mogelijk is het iemand anders in de straat ook opgevallen

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 11 oktober 2024

Hi,

Al een maand staat er een ov Fiets in de plutolaan, Groningen met serienummer 16948. Kan deze worden opgehaald?

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 11 oktober 2024

Welkom op onze NS Community, TeunvWattum. Bedankt voor het melden. Ter hoogte van welk huisnummer staat deze OV-fiets?

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 18 oktober 2024

Staat al twee weken ongebruikt op de Peter v Anrooystraat hoek Willem Pijperstraat in Amsterdam 

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 18 oktober 2024

Welkom op onze NS Community Jan Doff. Fijn dat je het meldt, ik zal hem laten ophalen.

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 18 oktober 2024

Hallo het was even zoeken waar je dit moet melden dus gooi het hier maar in!

Heb hier naast mijn werk een OV fiets uit de bosjes gehaald waarbij het slot los is gemaakt.
Betreft OV fiets B36756.

Heb hem meegenomen en voor mijn werk neergezet Scandinaviëweg 14, Groningen. 

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3054 reacties
  • 18 oktober 2024

Super, tbr, dankjewel! Goed werk, ik zorg dat er vanuit mijn kant iemand de fiets op komt halen. En welkom op onze NS Community!

Reageer