NB. Niet meer in de middagspits mogen reizen met 40% korting zal er wel onder vallen, maar wat met de 7 papieren Dag voordeelurenkaarten, waar je als abonnementhouder ruim 10 euro per contractjaar extra voor betaalt? Krijgt deze groep Voordeeluren abonnementshouders ook nog persoonlijk bericht van de NS? Dat lijkt zeer wenselijk en wanneer wordt die mail/brief verzonden? Tot op heden ontving ik geen enkel bericht en mis ik informatie over dit abonnement van de NS in de berichtgeving in de media. Klantenservice kan mij hier niet in helpen. De medewerkers blijven alleen verwijzen naar wat bekend is over de digitale keuzedagen. Zijn zij wel/genoeg geïnformeerd?
beantwoord
Voordeelurenabonnementen met 7 papieren Dag Voordeelurenkaarten & de aangekondigde wijzigingen
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen m.grotens en welkom bij de NS Community!
Ik vind het vreemd om te lezen dat je geen communicatie hebt ontvangen over de wijzigingen. Alle gebruikers van een abonnement wat een wijziging ondervindt hebben ofwel een e-mail ofwel een brief gekregen met informatie hierover. Hoe dan ook, ook voor de papieren Keuzedagen zoals ik begrijp dat jij ze hebt geldt dat je ze kunt blijven houden als je ze al hebt. De reistijden veranderen wel, zoals je al verwachtte. Nadat je ze stopzet, kunnen ze niet opnieuw worden aangeschaft.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.