beantwoord
NS Hispeed toeslag ontbreekt in declaratie-overzicht
Sinds ik gebruik maak van NS Flex wordt de toeslag voor de IC Direct (NS Hispeed) tussen Rotterdam en Amsterdam niet meer vermeld in het declaratie-overzicht. Deze kosten kan ik dus niet declareren bij mijn werkgever. Gisteren heb ik gebeld met de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat dat inderdaad niet mogelijk is, dat dat heel vervelend is maar dat NS daar voorlopig niets aan kan doen helaas. Dat was een heel vreemd antwoord, vandaar dat ik het hier nog maar eens aankaart met de vraag wanneer dit wordt opgelost.
Hieronder kun je zien dat bij de toeslag € 0,00 staat en daarboven dat ik niet ben uitgecheckt terwijl ik dat om 9:03 uur op Rotterdam Centraal wel degelijk heb gedaan. Het rode bedrag van € 2,40 is de prijs van de toeslag, maar dat bedrag komt niet terug in de pdf van het declaratieoverzicht (ook niet als ik het vinkje plaats).
Hieronder kun je zien dat bij de toeslag € 0,00 staat en daarboven dat ik niet ben uitgecheckt terwijl ik dat om 9:03 uur op Rotterdam Centraal wel degelijk heb gedaan. Het rode bedrag van € 2,40 is de prijs van de toeslag, maar dat bedrag komt niet terug in de pdf van het declaratieoverzicht (ook niet als ik het vinkje plaats).
Beste antwoord door Denice NS
Hi ErikHa. Welkom bij de Community.
Vervelend dat de bedragen voor de ICD toeslag niet op je overzicht komen. Ik ben bang dat we daar, zoals mijn collega al aan heeft gegeven, momenteel weinig aan kunnen doen. NS Flex is nog volop in ontwikkeling. De kosten voor de ICD worden uiteindelijk weergegeven op je maandelijkse factuur. Zodra deze klaar staat in je account ontvang je een e-mail.
Bekijk origineelVervelend dat de bedragen voor de ICD toeslag niet op je overzicht komen. Ik ben bang dat we daar, zoals mijn collega al aan heeft gegeven, momenteel weinig aan kunnen doen. NS Flex is nog volop in ontwikkeling. De kosten voor de ICD worden uiteindelijk weergegeven op je maandelijkse factuur. Zodra deze klaar staat in je account ontvang je een e-mail.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.