Voor woon-werkverkeer reis ik met de businesscard. Omdat ik op station Best iets aan iemand buiten het poortje, buiten het station moest overhandigen, op weg naar huis, ben ik uitgestapt en een trein later weer ingestapt. Omdat ik privé een abonnement op een fietsenstalling heb, ben ik bij het verlaten van het station met de verkeerde pas in mijn hand het station uit en in gegaan. Dat zag ik pas achteraf en nu is er twee keer een tientje afgeschreven van mijn prive-kaart, terwijl ik er niet mee gereisd heb. Ik heb nu twee maal een melden op dezelfde dag van verkeerde uitcheck gedaan en ik vraag me af of ik mijn geld terugkrijg. Normaal kun je toch zonder dat het geld kost op een station naar binnen en naar buiten?
beantwoord
met verkeerde pas door het poortje
Beste antwoord door Daniël NS
Hey Maartje11. Welkom bij de NS Community.
Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om dit op te laten lossen. Zoals mrfreeze nu al aangeeft staan er nu twee open checks, dit kan dan in een keer voor je verwerkt worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.