Skip to main content
beantwoord

Samenwerking op onderzoek

• 5 februari 2025
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Ik ben onderzoeker en zou graag in contact komen met de NS om een mogelijke (kosteloze) samenwerking te bespreken. Ik ben onlangs via de Klantenservice verwezen naar https://www.ns.nl/formulieren/sponsorverzoek.html en heb dat formulier ingevuld en ingediend. Ik heb er sindsdien echter niets meer over gehoord. Zou het mogelijk zijn om in contact te komen met iemand binnen de R&D of innovatie afdeling van de NS?

Beste antwoord door Erryt NS

Helaas kunnen wij niet zomaar contactgegevens geven. Het formulier van het sponsorverzoek is de juiste ingang om in contact te komen. Helaas kan dit niet bespoedigt worden. Je krijgt hoe dan ook nog wel een reactie.

Bekijk origineel

6 reacties

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 462 reacties
  • 5 februari 2025

Hallo researcher, welkom bij de NS Community.

Helaas kan ik zo snel geen contactmogelijkheid vinden voor de afdelingen die je noemt. Ik denk dat mijn collega's bij de afdeling die je reeds hebt benaderd je intern kunnen koppelen aan de juiste mensen. Wel kan het helaas even duren voordat je reactie krijgt. Hoe lang geleden heb je het formulier ingevuld?

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7296 reacties
  • 5 februari 2025

Voor de innovatieafdeling zou je ook een e-mail kunnen sturen naar innovatiefonds@ns.nl. Wellicht reageren ze dan sneller.

https://www.ns.nl/over-ns/ns-en-samenleving/ns-innovatiefonds.html

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper*
  • 3614 reacties
  • 5 februari 2025

Op wat voor terrein doet u onderzoek?

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Bedankt voor de reacties! Ik heb zowel het innovatiefonds bericht via hun emailadres (6 weken geleden) als ook het sponsoring formulier ingediend (3 weken geleden). Op beide verzoeken heb ik helaas geen reactie ontvangen. De telefonische klantenservice kon tot tweemaal toe geen contactpersoon voor mij aanwijzen en gaf uiteindelijk als tip om hier een bericht te plaatsen op deze community. Omdat sponsoring en innovatiefonds niet reageren, zie ik geen mogelijke ingangen. Ik zou informatie over een concrete contactpersoon/afdeling (telefoon, email) zeer waarderen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper*
  • 3614 reacties
  • 6 februari 2025

Misschien kan ik wel helpen, maar 'onderzoek' is nogal breed. Wat voor vakgebied heeft u / wat voor thema's onderzoekt u?

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9221 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Helaas kunnen wij niet zomaar contactgegevens geven. Het formulier van het sponsorverzoek is de juiste ingang om in contact te komen. Helaas kan dit niet bespoedigt worden. Je krijgt hoe dan ook nog wel een reactie.

Reageer