Skip to main content
beantwoord

eenmalige vervoersbewijs vervanging

  • 23 november 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Vandaag moest ik een ticket kopen bij het station om terug te reizen naar huis. Nu vraag ik mij af hoe ik hier het helft of het hele bedrag geld terug kan vragen, aangezien ik mijn studenten ov Verloren ben. 
toen ik in de trein stapte, dacht ik.. ik kijk even hoe en wat. Ik ben bij een formulier geëindigd.. maar daarna kon ik niet meer verder “ 7 tot 8 cijfer code in vullen” want die staat niet op mijn Ticket. (Geen digitale) 

dus blijkbaar kan je wel je geld terug vragen maar alleen met een digitale ticket.. wat nou als je daar erg laat mee achter komt.. zoals bij mij..? Is het dan alsnog mogelijk om het terug te krijgen. 
 

contact gezocht met het ns maar wachtttijd duurde even te land.

Beste antwoord door Lorena NS

Hoi Nienem
Volgens mij zit je wel bij het juiste formulier, maar heb je bij het tijdelijk vervoerbewijs gekozen voor ‘e-ticket’. Omdat je een ticket op het station hebt gekocht, kun je bij deze optie kiezen voor ‘eenmalige chipkaart’. Daarbij krijg je wel de optie om een langer nummer in te vullen. Dit moet het nummer zijn dat aan de rechterkant verticaal op het ticket staat.

Bekijk origineel

2 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 1335 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2022

Hoi Nienem
Volgens mij zit je wel bij het juiste formulier, maar heb je bij het tijdelijk vervoerbewijs gekozen voor ‘e-ticket’. Omdat je een ticket op het station hebt gekocht, kun je bij deze optie kiezen voor ‘eenmalige chipkaart’. Daarbij krijg je wel de optie om een langer nummer in te vullen. Dit moet het nummer zijn dat aan de rechterkant verticaal op het ticket staat.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 23 november 2022

O heel erg bedankt!

vandaar dat is problemen had met het vinden van de juiste !


Reageer