beantwoord
E-ticket verkeerde datum -> Geld kwijt !?
Aanstaande woensdag heb ik een afspraak in Rotterdam Centrum. Daarom had ik gisteren een e-ticket uitgeprint voor die dag. Nu word ik zojuist gebeld dat de afspraak 1 week verzet is. Oke, ik dacht geen probleem.............en wilde mijn e-ticket bij het loket van NS van datum laten wijzigen. Echter, dat ging niet. Kaartje inleveren en geld terug ging ook niet. Het kan toch niet zo zijn dat je een duur kaartje niet om kunt zetten in een andere datum en gewoon je geld kwijt bent?
Beste antwoord door Anonymous
Je gaat bij je aankoop akkoord met alle voorwaarden die van toepassing zijn op jouw ticket. Als je zelf besluit de voorwaarden niet te raadplegen is dat natuurlijk niet het probleem van NS.
Op basis van de regels lijkt het niet erg zinvol een brief te sturen, maar je weet maar nooit hoe degene van de klantenservice je verhaal behandelt. Dus je kunt het altijd proberen. Erg veel kans op succes is er echter niet. Je kunt immers nog steeds aanstaande woensdag met het aangekochte ticket reizen als je het uitprint. Als je een afdruk als bewijs naar de klantenservice stuurt, kun je met een tweede afdruk gewoon reizen, zonder dat NS een mogelijkheid heeft om te controleren of je het ticket daadwerkelijk niet gebruikt.
Bekijk origineelOp basis van de regels lijkt het niet erg zinvol een brief te sturen, maar je weet maar nooit hoe degene van de klantenservice je verhaal behandelt. Dus je kunt het altijd proberen. Erg veel kans op succes is er echter niet. Je kunt immers nog steeds aanstaande woensdag met het aangekochte ticket reizen als je het uitprint. Als je een afdruk als bewijs naar de klantenservice stuurt, kun je met een tweede afdruk gewoon reizen, zonder dat NS een mogelijkheid heeft om te controleren of je het ticket daadwerkelijk niet gebruikt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.