Hoi,
Ik zie en hoor meerdere antwoorden over Flex Traject tijdelijk stopzetten d.m.v Flex Basis (die 0 euro kost) te nemen. Via Twitter hoor ik dat ik dan 1 maand flex basis nodig zal hebben, op meerdere topics hier zie ik dat ik zowel 1 maand moet wachten, maar dat het ook mogelijk is om van goedkoop → duur wel mogelijk is vanuit basis als je contact op neemt met de klantenservice.. Wat is nou wel mogelijk? Kan ik nu dan wel Flex Traject Vrij 1 maand op Flex Basis zetten en daarna weer terug? Ik heb dit traject vrij sinds 1 September.
Dus zegmaar, Vanaf vandaag Flex Traject Vrij → Flex Basis (tijdelijk stopzetten van mijn abbonement)
En dan Vanaf 30 oktober Flex Basis → Flex Traject Vrij (Vorig abbonement Opnieuw aanzetten)
Ik heb vakantie en zal dan alleen in het weekend nog reizen (waar ik al een weekend vrij OV chipkaart en abbonement voor heb, en reis ik NIET op het traject waar ik mijn traject vrij voor heb)
Hopelijk komen er niet zoals bij de rest van de topics 10 verschillende antwoorden.. :P
Alvast bedankt!
edit: Daar bovenop, is het dan wel nog mogelijk indien ik ooit zou moeten reizen doordeweeks, kan ik dan wel tijdelijk 40% korting in daluren erbij nemen voor 3 euro op die weekend vrij?