Heel heftig ja, je wilt niet bedenken wat de gevolgen zouden zijn geweest als die bus wel vol met passagiers zou zijn geweest. Je kan dan alleen hopen dat ze net als de chauffeur op tijd de bus zouden kunnen hebben verlaten.
De concurrentiestrijd binnen het Nederlandse openbaar vervoer wordt steeds grimmiger. Nu NS het moeilijk heeft en de dienstregeling voortdurend afschaalt, kiezen meer mensen voor de bus. Het spoorbedrijf is daar niet blij mee en probeert reizigers duidelijk te maken dat de trein nog steeds de beste keuze is.
“Je kunt discussiëren over de manier waarop”, geeft NS-topman Bert Groenewegen toe. “Maar ons signaal is helder.”
Ook dat werkt nu niet. Ik las dat er protonmail adressen worden aangemaakt met namen van kamerleden en de mails worden gewoon door de fraudeurs bevestigd.
Probeer zelf maar voor die reis. Reserveren wel verplicht maar aanmelden is dus niet nodig 😂
Klopt, aanmelden moet via de Glimble-app (hoera, weer een extra app erbij!). Naast Maastricht - Schiphol zal er ook een intercity Groningen - Schiphol komen. Een enkele reis zal € 10 kosten en is daarmee ongeveer een derde van de NS-prijs.
De treinen zullen pas vanaf januari gaan rijden, omdat de machinisten van Arriva nog geen wegbekendheid hebben voor deze trajecten.
Klopt, aanmelden moet via de Glimble-app (hoera, weer een extra app erbij!).
Behalve voor mensen die geen smartfoon hebben, die mogen dus niet mee. Maakt mij verder niet uit, ik woon toch niet in Groningen of Maastricht en wil daar ook niet 's nachts naar toe vanaf Schiphol.
Op zich is het wel goedkoop, vaste prijs €10, goedkoper dan een zelfde reis met NS. Maar abonnementen en SRP zijn niet geldig.
Isitimela schreef:
De treinen zullen pas vanaf januari gaan rijden, omdat de machinisten van Arriva nog geen wegbekendheid hebben voor deze trajecten.
Alleen vanuit Groningen rijden ze pas vanaf januari omdat ze vanwege de problemen tussen Lelystad en Dronten nu niet kunnen wegleren. Vanuit Maastricht rijden ze al vanaf half december.
Ik ben de slechte dienstverlening van @NS_online zat. Meer concurrentie op het spoor! De lijnen Utrecht-Den Haag en Rotterdam en Amsterdam-Den Haag kunnen prima commercieel gereden worden.
Met als een van de reacties:
Nee, dan is dat op Malta en Cyprus een stuk beter geregeld met het treinverkeer op de commerciële. e weet waar je aan toe bent: ze zijn er niet en rijden nooit.... Kost niks en je hebt ook niks. Briljant idee…
Aan de andere kant… een (Flix)bus is zo gek nog niet…
Wappies kom er maar in, en Engel de danser weet het al…
Plotseling en onverwacht. Hij is waarschijnlijk aan een natuurlijke dood gestorven of zou het aan de injectie met gentherapie kunnen liggen? Ik hoop dat de familie autopsie laat doen. Mocht het door de prik zijn dan moet de NS die de prik heeft gepushed natuurlijk vervolgd worden
Mag die heer Engel eens de bak in? Een nachtje paalzitten in de hoogste boom als ‘taakstraf’ mag ook (om mijzelf in te dekken tegen lijfstsraf)
En iets over aan een hoogste boom mag ik op deze manier vrij zeggen (en anders was het een tikvoutje) 😥
Oh, Google heeft het dus ook nog druk met COVID-19?
Due to the preventative measures being taken for our support specialists in light of COVID-19, it may take longer than usual to respond to your support request.
Ik wilde wat mails rapporteren… maar dit soort reclame mag dus gewoon?
Game on… maar het moge duidelijk zijn waar die ‘site bezoeken’ je heen leidt (niet op geklikt). De mail was na rapporteren wel meteen weg uit mijn inbox, en vervangen door:
Hello,
Thank you for submitting your Google ad report.
Keep in mind that we won’t be able to provide further information about the results of your report, but we will review it and take action, if appropriate.
Thanks again for taking the time to send a report. We're constantly working to improve your experience, and your input helps us get there.
Sincerely,
Google Trust & Safety Team
Och ja, personeelstekort en zo… dus we geven COVID-19 de schuld! 😴
Wel voor de grap ooit eens aangemeld op https://twoo.com omdat ik een bekende foto zag.. maar die bestaan dus ook al niet meer.
Klopt, aanmelden moet via de Glimble-app (hoera, weer een extra app erbij!). Naast Maastricht - Schiphol zal er ook een intercity Groningen - Schiphol komen. Een enkele reis zal € 10 kosten en is daarmee ongeveer een derde van de NS-prijs.
De treinen zullen pas vanaf januari gaan rijden, omdat de machinisten van Arriva nog geen wegbekendheid hebben voor deze trajecten.
Het is toch een fiets voorrang/priority plek? Wat naar mijn mening inhoudt dat fietsen (niet zijnde vouwfietsen) daar voorrang hebben op de tijden dat een fiets mee mag. Staat er geen fiets dan mag er ook wat anders staan of iemand zitten op de klapstoeltjes. Zolang er nu geen 2e gewone fiets komt die daar moet staan zou die vouwfiets daar dus gewoon mogen staan. Ik zou alleen als eigenaar van de vouwfiets wel in de buurt blijven om die vouwfiets weg te halen in het geval er nog een reiziger met een gewone fiets instapt, bv op 1 van die klapstoeltjes gaan zitten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.