Skip to main content
Stickybeantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?

Toon eerste bericht

• Reisleider*
  • 7 maart 2025

Fiets B15732 staat in de fietsenstalling voor de Albert Heijn op het President Kennedyplein in Beverwijk. Er zit al een gele sticker van de gemeente op. Ik had mijn mobiel niet bij mij dus geen foto gemaakt.

Onderstaand is de locatie van de fiets.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 7 maart 2025

Thanks Henk L! Wordt zeer gewaardeerd. :D

Al een week staat er een OV fiets vlak bij mijn huis. Bij de vuilcontainers. Fiets staat op slot. 
De plek waar de fiets staat zijn de ondergrondse containers op de hoek Klompstraat - Handelstraat in Apeldoorn. 

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 7 maart 2025

Dankjewel voor je melding Menno Mulder. Deze wordt momenteel gehuurd en vandaag is de laatste dag dat dit kan en mag. Als hij er morgen nog staat, zou je dan een berichtje willen doen? Dan is deze over de verhuurtermijn heen.

Zal Ik doen!

Goedemorgen,

Bovenstaande fiets staat er nog steeds!

hartelijk groet,

Menno

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 11 maart 2025

Fijn dat je dit doorgeeft, Menno Mulder. Ik heb een ophaalverzoek ingediend. Bedankt!

• Reisleider*
  • 11 maart 2025
Henk L schreef:

Fiets B15732 staat in de fietsenstalling voor de Albert Heijn op het President Kennedyplein in Beverwijk. Er zit al een gele sticker van de gemeente op. Ik had mijn mobiel niet bij mij dus geen foto gemaakt.

Fiets B45252 staat ook bij dit winkelcentrum. Afgelopen zaterdag ook al gezien maar toen zou het nog kunnen dat hij verhuurd was, hedenochtend stond de fiets echter nog op dezelfde plek.

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 11 maart 2025

En ook de locatie van deze fiets staat genoteerd. Hartelijk dank voor het melden, Henk L!

De fiets die tegenover mijn huis staat, hoek Klompstraat-Handelstraat in Apeldoorn staat er sinds mijn eerste melding op 7 maart altijd nog. Er zou een ophaalverzoek zijn ingediend maar dat is ook al 6 dagen geleden...

Forum|alt.badge.img+1
Menno Mulder schreef:

De fiets die tegenover mijn huis staat, hoek Klompstraat-Handelstraat in Apeldoorn staat er sinds mijn eerste melding op 7 maart altijd nog. Er zou een ophaalverzoek zijn ingediend maar dat is ook al 6 dagen geleden...

Kan zomaar 2 weken duren voordat de fiets wordt opgehaald. Ervaring zelf opgedaan in het verleden.

Daniël NS
Moderator
Henkpeetersen schreef:
Menno Mulder schreef:

Kan zomaar 2 weken duren voordat de fiets wordt opgehaald. Ervaring zelf opgedaan in het verleden.

Indien dit termijn verstreken is, neem dan nogmaals contact op inderdaad. Even gespiekt in het systeem en de melding staat nog open, dus het komt nog!

Forum|alt.badge.img+1

Het aantal zwerf ov-fietsen gaat in Utrecht en omstreken in ieder geval gigantisch toenemen.

https://nieuws.ns.nl/elektrisch-slot-voor-ov-fietsen-utrecht-centraal/

• Reisleider*
  • 20 maart 2025
Henk L schreef:
Henk L schreef:

Fiets B45252 staat ook bij dit winkelcentrum. Afgelopen zaterdag ook al gezien maar toen zou het nog kunnen dat hij verhuurd was, hedenochtend stond de fiets echter nog op dezelfde plek.

Deze fietsen zijn inmiddels opgehaald.

Reageer