Heb j.l. zaterdag 11 nov gezien dat eerstvolgende Keuzedag tm 13 nov 2023 geldig was.
Maar op de automaat werd alleen de keuzedag geldig tot 14 juli 2024 aangeboden. Dus verliep de keuzedag van 13 nov! Dit was mij al 2x eerder overkomen. Met klantenservice gebeld. Zij snapten ook niet hoe dit kon. “Maar,” zei de juffrouw, "het komt wel vaker voor dat de informatie bij MijnNS niet klopt. Daar kan ik niets aan doen!” Watnu?
Goedemiddag
De datum staat inderdaad niet goed vermeld in het overzicht. De Keuzedagen zijn tot de datum geldig niet t/m. Echter snap ik niet hoe het kan dat je jouw Keuzedag 2 dagen voor de reisdatum al niet meer zag in het overzicht bij de kaartautomaat. Heeft mijn collega van de klantenservice jouw de correcte datums van de overige Keuzedagen doorgegeven? Zodat het probleem zicht niet herhaalt.
ClemBoom geeft aan dat hij/zij op 11 november zag dat de Keuzedag geldig was t/m 13 november. Niet dat hij/zij er ook op 11 november mee wilde reizen.
Neem (nogmaals) contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om een vervangende Keuzedag aan te vragen. Daar heb je gewoon recht op. NS vertikt het om dit al lang bestaande probleem op te lossen. En dat de klanteNService niet snapt hoe het kon, is ook niet normaal. Dit speelt al tijden.
Beste
Ik ben er nog mee bezig. Er is progressie en ik heb het vermoeden dat het snel zal zijn opgelost. Via dit topic zal ik een update geven mocht het zover zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.