Sinds gisteren zie ik niet meer mijn voordeel prijs bij mijn te plannen treinreis. Via chat met klantenservice krijg ik verschillende niet kloppende antwoorden en geen oplossing. Zijn er meer die dit hebben? App opnieuw geïnstalleerd heeft het ook niet opgelost. Het Flex abbonement staat wel geactiveerd niet gepauzeerd. En bij de rit-optie zie ik bij openen ook geen prijs meer staan.
beantwoord
Flex dal voordeel ritprijs niet meer zichtbaar in ns planner app
Beste antwoord door Robert B
Klopt, de NS app houdt al een tijdje geen rekening meer met het abonnement dat je kiest bij Instellingen.
Steker nog, je kunt daar geen abonnement meer instellen! Bij de website planner en Meer Prijzen kan het nog wel.
Er waren blijkbaar te veel reizigers die dachten dat wat je daar instelde ‘wat is de prijs met dit abonnement?’ ook betekende dat je dat abonnement had? 😅
Volkomen terecht dat die optie uit de app gesloopt is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.