Sticky

Reactie NS op Corona (Covid-19) virus

  • 12 maart 2020
  • 579 reacties
  • 64987 Bekeken


Toon eerste bericht

579 reacties

Badge +3

Graag bij vastgezet bericht onder Keuzedagen aangeven dat vouchers pas na verlopen van de keuzedag aangevraagd kunnen worden. Wanneer de voucher een paar dagen voor het verlopen aangevraagd wordt, krijgt men het verzoek om wederom contact op te nemen na het verlopen.

Dat is niet wat de klantenservice zegt (vanaf een week voor het verlopen kan je een code krijgen), of is dat inmiddels veranderd?

Graag bij vastgezet bericht onder Keuzedagen aangeven dat vouchers pas na verlopen van de keuzedag aangevraagd kunnen worden. Wanneer de voucher een paar dagen voor het verlopen aangevraagd wordt, krijgt men het verzoek om wederom contact op te nemen na het verlopen.

Dat is niet wat de klantenservice zegt (vanaf een week voor het verlopen kan je een code krijgen), of is dat inmiddels veranderd?

Er is helaas wat onduidelijkheid in. Voor zover wij (Moderators dan) oorspronkelijk hebben begrepen is het de bedoeling dat er enige speling is en dat de couponcodes ook verstrekt mogen worden als de Keuzedagen over enkele dagen verlopen. Hierin is echter intern nogal wat onduidelijkheid, waarbij er ook geregeld echt gehanteerd wordt dat de Keuzedagen werkelijk verlopen moeten zijn. Uiteraard proberen we om hier één lijn in te trekken en meer duidelijkheid te krijgen, maar feit is dat een garantie niet het geval is op dit moment. Vandaar de aanpassing.

Badge +3

Dan inderdaad gewoon na het verlopen contact opnemen, zit je altijd goed.

Reputatie 7
Badge +3

Graag bij vastgezet bericht onder Keuzedagen aangeven dat vouchers pas na verlopen van de keuzedag aangevraagd kunnen worden. Wanneer de voucher een paar dagen voor het verlopen aangevraagd wordt, krijgt men het verzoek om wederom contact op te nemen na het verlopen.

Dat is niet wat de klantenservice zegt (vanaf een week voor het verlopen kan je een code krijgen), of is dat inmiddels veranderd?


er werd gezegd dat het een paar dagen geleden was veranderd. Maar een maand geleden was het precies hetzelfde. De website zegt na verlopen, de community zegt vanaf een week voor verlopen. Het hangt van de klantenservicemedewerker af welke termijn gehanteerd wordt. Maar na een paar dagen opnieuw contact op te moeten nemen is geen goede service. Zeker niet als mensen lang hebben moeten wachten op reactie. Zo zorg je alleen maar voor nog langere wachttijden bij de klantenservice nog meer irritaties.

Reageer