Heb je korting op P&R Assen in combinatie met spoordeelwinkel ticket voor vakantiebeurs Goedemiddag, ik heb me rot lopen zoeken op op het forum, maar ik kan een vergelijkbare topic niet vinden. Ik vroeg mij af: wij gaan zondag naar de vakantiebeurs in Utrecht. Daarvoor heb ik zo'n combi-ticket gekocht voor entree en treinreis via de spoordeelwinkel. Nu moet ik in assen parkeren op het P&R-terrein, waar voor treinreizigers een gereduceerd tarief geldt. Op de Veelgestelde vragen staat: Hoe krijg ik de reizigerskorting? Dit speciale dagtarief geldt in combinatie met een treinreis op dezelfde dag, waarbij je in- en uitcheckt met je OV-chipkaart of e-ticket. Dit tarief geldt voor treinreizen met álle vervoerders, dus niet alleen als je met NS reist. Bij het uitrijden scan je eerst je OV-chipkaart of e-ticket. De korting wordt dan berekend waarna je kan betalen. Meerdere dagen parkeren? Ook dan krijg je korting, mits je het P+R terrein verlaat op dezelfde dag als de terugreis met de trein. Goed