Recent actief
Beste NS,Vandaag ontving ik jullie campagne met de titel; “Nieuw bij NS: in- en uitchecken met betaalpas, creditcard of mobiel”.Maar...aangezien dit pas vanaf eind 2023 op alle stations beschikbaar is, gaat dit publicitair toch een ENORME chaos worden? Denk maar na; mensen checken in op station Utrecht maar uitchecken in (bijvoorbeeld) Ede-Wageningen (druk station) kan nog niet. Dat levert toch een regen aan klachten, extra werk en negatieve publiciteit op?Of vergis ik me? Sowieso bleek ook nergens uit de e-mail dat het nog niet overal kan. En mensen lezen over het algemeen niet (goed)...dus dat het pas vanaf 31 januari kan, wordt ook gemist vrees ik.En hoe zit het met meerdere vervoerders? Moet je dan nog steeds uit- en inchecken wanneer je wisselt van bijvoorbeeld NS naar Arriva?Begrijp me niet verkeerd; het initiatief is geweldig...maar had de communicatie pas gedaan als het OVERAL in gebruik zou zijn genomen...Groet,Sjoerd
Na ruim 7 jaar NS Klantenservice, waarvan de laatste 3 ook als NS Community Moderator is het voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Omdat dit mijn laatste week is, wil ik graag een moment nemen om jullie te bedanken voor alle mooie, uitdagende en leerzame momenten. Zonder jullie hulpvaardige en kritische input zou dit forum niets zijn. Bedankt en het beste gewenst voor de toekomst!
Hoe kun je je wachtwoord hier wijzigen?
Hoi. Ik nam altijd dezelfde route van Rotterdam naar Schiphol om 07:24 uur a.m, intercity direct. En Schiphol station naar Rotterdam Centraal om 17:40u p.m intercity direct. Maar nu, rijden de bovenstaande treinen niet meer. Is het tijdelijk or blijf het zo vast? Alvast bedankt.
Iets waar ik al langer tegenaan loop: hoe verwijder ik via een mobiele browser een geneste quote of afbeelding uit een quote?Zowel op PC als mobiel kan je de quote of afbeelding selecteren en komt er dan een blauw vak omheen te staan. Op de PC is het dan een kwestie van op delete drukken en hij is weg, maar via mobiel lukt dat niet. Na gebruik van de backspace toets van het mobiele toetsenbord komt er alleen iets van www-quote-widget in het bericht te staan, maar is de quote of afbeelding niet weg.
Waarom mag ik niet meer zonder moderatie reageren?
Hallo allemaal, Toch maar even het moment genomen om mijzelf even voor te stellen.Mijn naam is Nathaniël en inmiddels 4 jaar in dienst bij de NS en daarvoor 3 jaar mogen werken bij de NS klantenservice wat mijn totale jaren op 7 brengt. Ik woon samen met mijn vrouw in Friesland en ben werkzaam als Medewerker Veiligheid en Service te Leeuwarden.Ik probeer hier vanuit mijn rol als V&S wat inhoudelijke vragen te beantwoorden en inzichten te geven daar waar dit mogelijk is. Mochten jullie nog meer willen weten, let me know.
Waarom duurt het zolang voor er eens geantwoord wordt op de chat. Ook nu kan de chat nog niet eens geopend worden terwijl het allang 07.00 uur is geweest.
Heb een taxi declaratie van de stakingsdag vrijdag 9 september ingediend van €450 maar krijg geen bevestiging vsn de NS voor ontvangen bericht! Zit nu financieel ff aan de grond want krijg pas na 6 weken het giga bedrag teruggestort of niet??Wie heeft ook gedeclareerd aan de NS en niks meer gehoord?
Helaas ontbreekt er een sorteerfunctie in het communityforum van de NS. Het is mogelijk om op eigen posten te filteren maar niet om de resultaten van de vragen en opmerkingen te sorteren op datum. Nu worden, als fictief voorbeeld, bij willekeur de posts van bijv. tien jaar geleden tussen die van gisteren geplaatst. Wanneer wordt deze keuze toegevoegd?
Goedemorgen, ik heb een vraag je dat op woensdag 31 augustus dat ik ga pak de trein van Nijverdal naar Amsterdam dat kan wel de trein of niet? Ik wil graag weten. Alvast bedankt! Ik hoor je graag eens bericht. mvg Karlijn
Ik zit vandaag om 15:38 in de trein van Zutphen naar Roosendaal, ik heb mijn kaart geveegd toen ik binnenkwam, en mijn kaart geveegd toen ik uitkwam, dus waarom rekent u mij 50 euro, u kunt controleren, ik kan' t betalen dit geld, en 40% van de mijne kortingskaart, De trein van Winterswijk naar zutphen ging stuk en maakte me te laat voor de volgende trein naar België. Ik heb geen probleem. Ik ging in de trein zitten en bood niet eens mijn excuses aan u aan. Ik wilde 50 euro aftrekken. , Ik ben ga klagen over je
Ik heb vanmiddag een uitgebreide chat gehad over een probleem. Is bijna opgelost maar nu kom ik niet meer in de chat. mijn gebruikersnaam was HannekeKmaar er ging tijdens de chat iets mis en heb ik nieuwe gebruikersnaam moeten maken naar HannekeKe. Maar ik kom dus nu niet meer in de oude chat als ik inlog.
Hello,I want to change my bank account in my Flex Dal vrij. And it said I cannot do it by myself. I have to contact service to change my bank account.
NS topic Communityik wil zo spoedig mogelijk geen mails meer ontvangen van NS community .Heb geen enkele interesse in topic abonnement mails .groet Anniemat
Waar kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief, mailingbrief van NS community?
Ik heb vorige maand een rekening en die wil ik betalen
I bought a ticket from Blaak to Den Haag Central at 17.31. It said invalid code and I was traveling with a dutch student who has OV-studentcard. I couldn’t get into train. I want a refund please. Bedankt
Hoi allemaal!Heel cliche maar… Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Nou, met die intro is vast duidelijk dat mijn tijd van gaan nu is gekomen.Na 15 mooie jaren bij NS, waarvan bijna 6 op deze mooie Community, ga ik afscheid nemen. Aanstaande donderdag zal mijn laatste werkdag zijn waarna ik aan een nieuw avontuur ga beginnen!Ik wil iedereen bedanken voor de vele leerzame momenten hier op de Community! Blijf elkaar helpen en gedraag jullie een beetje
Vroeger kreeg ik een e-mail als er op mijn thread werd gereageerd. Nu niet meer. Kan ik dat ergens instellen?Onder Instellingen / Algemene instellingen vond ik een flinke verrassing vol geheimzinnigheden:Toon je badges Ja/Nee. Wat is dat?Toon je reputatie Ja/Nee. Wat is dat?Toon je gebruikerstitel Ja/Nee. Wat is dat?Ontvang e-mailmeldingen van uw topicabonnementen Ja/Nee. Ha, dat ziet er interessant uit. Maar er staat al Ja aangevinkt.Ontvang e-mailnotificaties van @mentions Ja/nee. Wat @mentions is staat er niet bij. Maar Ja is aangevinkt.
Ik had twee dagkaarten gekocht voor 16 maart j.l. Die stonden op ns app en zijn gecontroleerd in de trein. Ik kon met mijn OV kaart gewoon het station van leiden betreden maar bij de ov kaart van mijn partner was het saldo te laag, dus toen heb ik één van de dagkaarten op de app gebruikt om het station binnen te komen. Ik had geen flauw idee dat ik dan ook moest uitchecken en nu krijg ik dus een soort van boete van 20 euro om op het station te kunnen komen. Bij die andere dagkaart was niets aan de hand. Ik wil graag die 20 euro weer terug als dat mogelijk is. Groet Henny Hartlief
Het valt mij op dat het inloggen op deze NS Community niet meer lukt via Facebook.Als ik op de Facebook-knop druk, dan zie ik een foutmelding van Facebook met:Functie niet beschikbaarAanmelden via Facebook is momenteel niet beschikbaar voor deze app.Volgens mij werkt dit al een hele poos niet meer, maar zie je nu pas een duidelijke melding.Komt deze functie nog terug? Of blijft het bij inloggen via een NS-account?